A kis Schumi két évig dolgozott ekként az árnyékban, sóvárogva, hogy a Haasnál végigversenyzett két gyengécske szezonja (2021, 2022) ellenére másutt kap lehetőséget a tehetsége bizonyítására – számol be a Borsonline.
Mára azonban a 2025-ös F1-sorozatra is elfogytak a szabad pilótahelyek. Schumacher fia pedig jövőre nem marad a Mercedes „kispadján”, inkább minden energiájával a versenyzésre koncentrál – valamely más szakágban (idén a WEC hosszútávú szériában száguldozott mellékállásban).
„Nagyon hálás vagyok Totónak és az egész csapatnak azért, hogy betekintést engedtek ebben a két évben a munkájukba. Ez az időszak kétségkívül tapasztaltabb autóversenyzővé tett, mindenekelőtt a technológia mélyebb megismerése által.”
Ugyanakkor hihetetlenül nehéz volt látni ezeket az autókat, miközben nem versenyezhettem velük. Szeretnék újra teljesen az autóversenyzésre koncentrálni.
„Elvégre maga a vezetés az, amiért az ember érzi, hogy szereti ezt a sportot” – mondta fájó szívvel Mick Schumacher.
Objektum doboz
A Schumacher-fiú marad az Alpine WEC-csapatánál, azaz a találgatásokkal ellentétben nem ruccan át az amerikai Indycar-sorozatba, és túraautóra sem vált.
Objektum doboz
Örömmel jelentem be, hogy továbbra is részese leszek az Alpine Endurance kalandnak.
„Nagyszerű első évünk volt együtt, és eltökélt szándékom segíteni, hogy a második évben még jobb legyen a teljesítményünk. Meghatároztunk néhány pontot, ahol támadni szeretnénk, így nagyon várom a második hosszútávú szezonomat” – üzente Mick Schumacher.